Παλαιοτερες Ερευνητικες εργασιες
2017-18
Ερευνητικές Εργασίες Β' τετραμήνου
Α' τάξη
Αθλητισμός (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Αθλητισμός και χρήση αναβολικών ουσιών (doping) (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Ιατρικά ζητήματα (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Η επίδραση της οικογένειας και των ομηλίκων στη λήψη ακαδημαϊκών αποφάσεων (επέκταση) (επίβλεψη: κ. Μητσοπούλου)
Οι φυσικές επιστήμες γράφουν το σενάριο (επίβλεψη: κ. Σαρρής)
Άγνοια εφήβων (επίβλεψη: κ. Πάσχος)
Β' τάξη
Ευρωπαϊκή Ένωση (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Πνευματική και σωματική άσκηση στην εξεταστική περίοδο των μαθητών (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Τομείς ψυχολογίας(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Μόδα και ένδυση (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Γενετικές, εξελικτικές και δημοκρατικές σχέσεις μεταξύ των ζωικών οργανισμών στην ταινία Μαδαγασκάρη 2 (επίβλεψη: κ. Πάντου)
Ερευνητικές Εργασίες A' τετραμήνου
Α' τάξη
Δεξιότητες ζωής: Ετοιμάζομαι να γίνω ενεργός πολίτης (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Ήρωες: Ο διαχρονικός ρόλος τους και η σημασία τους (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Περιβάλλον(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Η επίδραση της οικογένειας και των ομηλίκων στη λήψη ακαδημαϊκών αποφάσεων (επίβλεψη: κ. Μητσοπούλου)
Η Φυσική των υπερηρώων(επίβλεψη: κ. Σαρρής)
Επιστήμες και τέχνες (επίβλεψη: κ. Πάσχος)
Β' τάξη
Ο κόσμος των άστρων (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Βόρεια Κορέα (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Αθλητισμός (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Στερεότυπα και φεμινισμός (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Βασική Βιολογία και εφαρμογές της στη σύγχρονη ζωή (επίβλεψη: κ. Πάντου)
2016-17
Ερευνητικές Εργασίες B' τετραμήνου
Α' τάξη
Δεξιότητες ζωής - Επέκταση (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Γλώσσα του σώματος: Η σημασία της και οι εφαρμογές της - Επέκταση (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Εθελοντές δότες αιμοποιητικών κυττάρων(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Γκράφιτι σε δρόμους και σχολεία - Επέκταση (επίβλεψη: κ. Παναγιωτόπουλος)
Γλώσσες - Διάλεκτοι - Ιδιώματα (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Το θέατρο του….παράδοξου. (Λογικά παράδοξα σε θεατρική απόδοση) (επίβλεψη: κ. Χατζηχρήστος)
Β' τάξη
Όψεις κτηρίων(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Ο Αρχιτέκτονας Ernst Moritz Theodor Ziller (Ερνέστος Τσίλλερ) (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Βιολογία και Κοινωνία-Προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας υπό το πρίσμα της βιολογίας(επίβλεψη: κ. Πάντου)
Κόσμος - Τέχνη - Μαθηματικά: Τεμνόμενες διαδρομές σε παράλληλα σύμπαντα - Επέκταση (επίβλεψη: κ. Χατζηχρήστος)
Αναλύοντας ταινίες: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Βιβλία που έγιναν θεατρικά έργα: Η μεγάλη χίμαιρα του Καραγάτση Επέκταση (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Ερευνητικές Εργασίες A' τετραμήνου
Α' τάξη
Δεξιότητες ζωής (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Γλώσσα του σώματος: Η σημασία της και οι εφαρμογές της (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Ειδικός τεχνικός σχεδιασμός και σήμανση για ΑΜΕΑ - εθελοντισμός (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Γκράφιτι σε δρόμους και σχολεία (επίβλεψη: κ. Παναγιωτόπουλος)
Ενέργεια (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Αστυνομική λογοτεχνία και μαθηματική λογική(επίβλεψη: κ. Χατζηχρήστος)
Β' τάξη
Διεθνής κουζίνα / Στοιχεία πολιτισμού (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Στοιχεία σχεδίου (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση (επίβλεψη: κ. Πάντου)
Κόσμος - Τέχνη - Μαθηματικά: Τεμνόμενες διαδρομές σε παράλληλα σύμπαντα (επίβλεψη: κ. Χατζηχρήστος)
Βιβλία που έγιναν θεατρικά έργα: Η μεγάλη χίμαιρα του Καραγάτση (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Ναρκωτικά (επίβλεψη: κ. Μέγα)
2015-16
Ερευνητικές Εργασίες A' τετραμήνου
Α' τάξη
Τέσσερις ιστορίες για μία ταινία (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Το ταξίδι της σοκολάτας (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Αρχιτεκτονική και διακόσμηση εσωτερικών χώρων (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Παραδόσεις και γεύσεις του τόπου μας (επίβλεψη: κ. Παναγιωτόπουλος)
Η αποτύπωση της ιστορίας του 20ου αιώνα μέσα από την ενδυματολογία (επίβλεψη: κ. Κωνσταντινοπούλου)
Εισαγωγή στο θέατρο (επίβλεψη: κ. Βαρθαλίτης)
Β' τάξη
Αστροφυσική και Αστρονομία (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Διατρήσεις και ζωγραφική επί του σώματος - Tatoo & Piercing (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Πτυχές του σύγρονου ξένου κινηματογράφου(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Μαθαίνουμε Στατιστική κάνοντας στατιστική (επίβλεψη: κ. Μανιάς)
Πρότυπα και αντιλήψεις ομορφιάς στο πέρασμα των αιώνων (επίβλεψη: κ. Μέγα)
2014-15
Ερευνητικές Εργασίες Β' τετραμήνου
Α' τάξη
Τα ανθρώπινα δικαιώματα στις τέχνες (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
STREET ART :Ένας εναλλακτικός τρόπος καλλιτεχνικής έκφρασης (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Τύποι οικίας: Μοντέρνα - Νεοκλασικη - Ορεινής Ελλάδας - Νησιωτικής Ελλάδας και τραγούδια με ειδικές αναφορές (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Το ιστορικό ντοκυμαντέρ - Επέκταση(επίβλεψη: κ. Παναγιωτόπουλος)
Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει - Β' μέρος (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Σχεδίαση και ανάπτυξη παραδοσιακών και σύγχρονων παιχνιδιών (επίβλεψη: κ. Πετράκη)
Β' τάξη
Ένα ταξίδι στην έβδομη τέχνη : Από τον βωβό στον σύγχρονο κινηματογράφο (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Η πορεία της ξένης μουσικής τα τελευταία 50 χρόνια (1960-2010) (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Θεωρίες Συνομωσίας(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Η εξέλιξη της ροκ μουσικής (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Ψυχολογική ερμηνεία των ονείρων (επίβλεψη: κ. Πολίτης)
Ερευνητικές Εργασίες A' τετραμήνου
Α' τάξη
Τα ανθρώπινα δικαιώματα στον κινηματογράφο (επίβλεψη: κ. Γκόντα)
Ο εθελοντισμός στη σύγχρονη κοινωνία (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Αρχιτεκτονικά στοιχεία κτιρίων (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Το ιστορικό ντοκυμαντέρ (επίβλεψη: κ. Παναγιωτόπουλος)
Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Από τα παραδοσιακά στα σύγχρονα ψηφιακά παιχνίδια (επίβλεψη: κ. Πετράκη)
Β' τάξη
Ανεξήγητα φαινόμενα (επίβλεψη: κ. Μέγα)
Ειδικά τεχνικά έργα (επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Ξένος κινηματογράφος(επίβλεψη: κ. Χαραλαμποπούλου)
Ναρκωτικά (επίβλεψη: κ. Τζεβελέκου)
Μουσική-Χορός-Κινηματογράφος: Η κοινωνική διάσταση των δυναμικών τους αλληλεπιδράσεων (επίβλεψη: κ. Πολίτης)
2013-14
Ερευνητικές Εργασίες Β' τετραμήνου
Α' τάξη
Ανθρώπινα δικαιώματα
Γκράφιτι
Σοκολάτα
Ποδόσφαιρο
Η ιστορία του αρχαίου κόσμου μέσα από τα τεύχη του Αστερίξ
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά χθες και σήμερα
Β' τάξη
Web 2.0: Η χρήση διαδικτυακών εργαλείων στο Π.Π. ΓΕΛ Ιωνιδείου
Γνωρίζω άρα δε φοβάμαι / Διάφορες μορφές κακοήθειας
Αστρονομία και τέχνες
Η σχέση των νέων με τη μουσική
Κινηματογράφος και πολιτική
Η ηλεκτροκίνηση στον ΗΣΑΠ
Ερευνητικές Εργασίες Α' τετραμήνου
Α' τάξη
Ανθρώπινα δικαιώματα
Σκηνοθετώντας τη διαφορετικότητα
Σοκολάτα: Διαχρονική και παγκόσμια αξία, προσφορά από τη φύση για τον άνθρωπο
Μεσόγειος, η θάλασσα που μας ενώνει
Η ιστορία της Αμερικής μέσα από τα τεύχη του Λούκυ Λουκ
Ο Οδηγός της Πόλης του Πειραιά - Θέματα χωροταξίας
Β' τάξη
Web 2.0 για μαθητές
Γνωρίζω άρα δε φοβάμαι: DNA και νεοπλασματική νόσος
Άγνοια Αστρονομίας
Αμερική, ο Νέος Κόσμος
Μουσικά ρεύματα που εκφράζουν την κοινωνική αμφισβήτηση
Η ιστορία της κατασκευής του ΗΣΑΠ
2012-13
Θέμα: "Ρατσισμός και Ξενοφοβία"
Υπεύθυνoι καθηγητές: Γκόντα Θεοδώρα και Ηλιοπούλου Ελένη
Α΄τετράμηνο: Εργασία (περιλαμβάνει παρουσιάσεις και αφίσες)
Β΄τετράμηνο: Εργασία και βίντεο
Υπεύθυνoι καθηγητές: Bαμνιές Δημήτρης και Παπανδρέου Σωτηρία
Α' τετράμηνο: Θέμα: "Σύγχρονα δεδομένα για το Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας"
Εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση και αφίσα)
Β΄τετράμηνο: Θέμα: "Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα νοσήματα"
Εργασία και παρουσίαση
Θέμα: "Η Γλώσσα των νέων"
Υπεύθυνoς καθηγητής: Δημήτρης Δημητρόπουλος
Α' τετράμηνο: Εργασία (παρουσίαση)
Β' τετράμηνο: Εργασία (περιλαμβάνει και λεξικό)
Επιμέλεια των εργασιών του 2ου τετραμήνου: Κούβαρη Ελένη
Θέμα: "Σάτιρα- Ευθυμογραφία" (Μελέτη των έργων του Δημήτρη Ψαθά)
Υπεύθυνoι καθηγητές: Μητσοπούλου Αθηνά και Βαρθαλίτης Γεώργιος
Εργασία και παρουσίαση
Υπεύθυνoι καθηγητές: Αρέτου Γεωργία και Βαμνιές Δημήτρης
Α' τετράμηνο: Θέμα: "Μεταλλαγμένα και περιβάλλον"
Εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση)
Β' τετράμηνο: Θέμα: "Μεταμοσχεύσεις και Ηθική"
Εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση)
Θέμα: "ΑπΌψεις της Βαρύτητας"
Υπεύθυνoς καθηγητής: Τσάκωνας Παναγιώτης
Α' τετράμηνο: παρουσίαση
Β΄τετράμηνο: παρουσίαση
Υπεύθυνοι καθηγητές:Α. Μητσοπούλου και Γ. Πολίτης
Α' τετράμηνο: Θέμα: "H αξιολόγηση της παιδικής παχυσαρκίας και η αντιμετώπισή της στο πλαίσιο της σχολικής μoνάδας: Mια ρεαλιστική πρόταση"
Εργασία (περιλαμβάνει και παρουσίαση)
Β΄τετράμηνο: Θέμα: "H θέση της γυναίκας στην κοινωνία"
Εργασία (περιλαμβάνει και παρουσίαση)
Θέμα: "Ήθη και έθιμα της Ηπείρου του 19ου αιώνα"
Υπεύθυνοι καθηγητές: Β. Αθανασοπούλου και Μ. Ζαβραδινού
Α' τετραμήνο: εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση)
Β' τετραμήνο: παρουσίαση
Υπεύθυνοι καθηγητές: Γ. Αρέτου & Μ. Ζαβραδινού
Α' τετράμηνο: Θέμα: "Η νεώτερη ποίηση και η σχέση της με άλλες μορφές τέχνης"
Aκολουθούν οι εργασίες:εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση), video
Β' τετράμηνο: Θέμα: Θέμα: "Διερευνώντας τα είδη της σύγχρονης μουσικής"
Εργασία (περιλαμβάνει παρουσίαση)
Θέμα: "Mαθηματικά και ποίηση"
Υπεύθυνοι καθηγητές: Ε. Βασιλείου και Γ. Βαρθαλίτης
Α' τετράμηνο: Εργασία
Θέμα: "Κάπνισμα και Εφηβεία"
Υπεύθυνoς καθηγητής: Καλογερά Π.
Α' τετράμηνο: Εργασία (περιλαμβάνει και παρουσίαση)
Β' τετράμηνο: Εργασία (περιλαμβάνει και ερωτηματολόγιο)
Θέμα: "Φαινόμενα Κοινωνικής Παθογένειας (Βία, Εγκληματικότητα, Εξάρτηση από Ψυχοτρόπες ουσίες )"
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ηλιοπούλου Ε.
Α΄και Β΄τετράμηνο: Εργασία
2011-12
Θέμα: "To χρήμα"
Υπεύθυνoι καθηγητές: Αντώνης Παπαβασιλείου και Δημήτρης Παναγιωτόπουλος
Εργασία
Θέμα: "Τα σχολικά βιβλία Ιστορίας από το 1974 έως το 2004
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μανοπούλου Εύη
Εργασία
Θέμα: "Η Οδύσσεια του Ομήρου και η κινηματογραφική Οδύσσεια του Κοντσαλόφσκι"
Υπεύθυνoι καθηγητές: Δημακοπούλου Αλεξάνδρα και Τσάκωνας Παναγιώτης
Εργασία
Θέμα: "Η διαχρονικότητα των τραγουδιών των Beatles"
Υπεύθυνη καθηγήτρια:Μέγα Ματίνα
Κατά τη διάρκεια αυτής της ερευνητικής εργασίας οι μαθητές αφού διάβασαν σχετικά βιβλία (από συγκεκριμένη λίστα προτάσεων που τους δόθηκε), για το μουσικό συγκρότημα των Beatles διερεύνησαν και στη συνέχεια παρουσίασαν το κοινωνικό και το πολιτιστικό πλαίσιο εντός των οποίων δημιουργήθηκαν τρεις από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του συγκροτήματος( Yestarday, She loves you, Let it be) με σημαντικό αποτύπωμα και επιρροή στο πέρασμα των χρόνων.
Εργασία (ταινίες): Beatles , She loves you, Yesterday
Θέμα: "Θέατρο και Κόμιξ"
Υπεύθυνoι καθηγητές: Κατερίνα Μπρεντάνου και Γιώργος Βαρθαλίτης
Το θέμα του πρότζεκτ βασίστηκε σε μια ιδέα της Κατερίνας Μπρεντάνου, η οποία αφορούσε στη δραματοποίηση και παρουσίαση διαλόγων κόμικς. Το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν μια σύντομη θεατρική παράσταση. Επιλέχθηκαν διάλογοι από τη Φρουτοπία του Ευγένιου Τριβιζά, οι οποίοι μπορούσαν να αυτονομηθούν σε ανεξάρτητα σκετς. Μέσω των κατάλληλων συνδέσεων, με ενδιάμεσα εισαγωγικά κείμενα, τα σκετς «έδεναν» σε ένα όλον με κοινό θεματικό άξονα.
Ο σκοπός ήταν και να ασκηθούν, με έναν ευχάριστο τρόπο και με μια ενδιάμεση μορφή λόγου, το κόμικς, που τους είναι οικεία, συμμετέχοντες στο πρότζεκτ μαθητές στην δραματουργική διεργασία και να αγαπήσουν το θέατρο.
Τα κείμενα του Τριβιζά είναι γεμάτα με ευρηματικά λογοπαίγνια, τα οποία ενεργοποιούν τη λεκτική φαντασία και άρα βοηθούν την ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας, και διακρίνονται για το χιούμορ τους.
Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν πολύ θετική. Οι συμμετέχοντες ήταν και συνεργάσιμοι και η παρουσίαση του θεατρικού δρωμένου, κατά γενική ομολογία, επιτυχής.
Κατά τη διάρκεια του πρότζεκτ, πέρα από τις πρόβες, έγιναν δραματικές ασκήσεις και , στην αρχή, ορισμένα γενικά εισαγωγικά μαθήματα για το θέατρο.